Showing posts with label Campaign. Show all posts
Showing posts with label Campaign. Show all posts

Monday, February 02, 2009

Το Λευκό ως χρώμα... | White as a colour...


Στις 8 του Γενάρη έλαβα ένα mail από μια άγνωστη μου γυναίκα. Το όνομα της ήταν Sophie Addison... Μου έγραφε ότι ήθελε να οργανώσει μια φιλανθρωπική εκστρατεία για συλλογή χρημάτων για τον αγώνα ενάντια στην Πολλαπλή Σκλήρυνση... Αργότερα έμαθα ότι ήταν και η ίδια ασθενής...

Μου ζήτησε κάτι πολύ απλό για μένα... Απλά να χαρίσω μία από τις φωτογραφίες μου που έχω ανεβάσει στο flickr... Η φωτογραφία μου, ένας Κυκλαδίτικος ασβεστωμένος τοίχος με μια έντονα μπλε πόρτα, θα έμπαινε, μαζί με άλλες φωτογραφίες από χρήστες του flickr, σε ένα βιβλίο το οποίο θα είχε θέμα το λευκό χρώμα... Υπάρχει άραγε περισσότερο λευκό από τις Κυκλάδες;

Φυσικά και δέχτηκα. Άλλωστε, έτσι και αλλιώς, έχω τις φωτογραφίες μου ελεύθερες προς κάθε χρήση αρκεί να γίνεται αναφορά στο όνομα μου, οπότε, στην πραγματικότητα δεν χρειαζόταν ούτε η έγκριση μου.

cheapint

Πριν από δύο - τρεις μέρες έλαβα άλλο ένα e-mail με το οποίο η Sophie μου ανήγγειλε ότι το βιβλίο με τίτλο "White as a colour" (Το Λευκό ως χρώμα) είναι πλέον πραγματικότητα... Τα έσοδα από το βιβλίο θα διατεθούν στην Multiple Sclerosis Society of Canada.

Η έκδοση έχει διαστάσεις 7x7 εκατοστά και η τιμή του είναι 29,95$ με μαλακό εξώφυλλο ή 45,95$ με σκληρό εξώφυλλο. Μπορείτε, άμα θέλετε, να το παραγγείλετε από εδώ...


Σημείωση: Η Πολλαπλή σκλήρυνση ή Σκλήρυνση κατά πλάκας (Multiple Sclerosis, MS), είναι μια χρόνια νευρολογική, αυτοάνοση ασθένεια στην οποία το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται στο Κεντρικό Νευρικό Σύστημα προκαλώντας απομυελίνωση. Η πολλαπλή σκλήρυνση μπορεί να προκαλέσει μια ποικιλία συμπτωμάτων όπως, αλλαγές στην αφή, προβλήματα στην όραση, μυική ατροφία, κατάθλιψη, προβλήματα στον προσανατολισμό και την ομιλία, εξάντληση, νοητική βλάβη, προβλήματα με την ισορροπία και πόνο. Η πολλαπλή σκλήρυνση θα προκαλέσει και αναπηρία σε πολύ σοβαρές περιπτώσεις.

Ενημέρωση 19.02.2008: Αναφορά για το βιβλίο στην εφημερίδα Μακεδονία στο φύλλο της 4ης Φεβρουαρίου εδώ...


[ENG] On 8th January I got an e-mail from a woman that I did not know... Her name was Sophie Addison... She wrote to me that she was on an effort to raise funds for the fight against Multiple Sclerosis... Later I realized that she was suffering from that decease herself too... She just wanted one very simple thing from me: to allow her to include one of the photos that I had uploaded to flickr in a publication she was planning to make, the profit from which would be given to MS society of Canada... It would have as subject the white color... The photo she wanted was showing a white wall with a blue door from Santorini... Where anyone can find as much white as in the Cycladic islands? Of course I said yes... Hense, my permission was not necessary since I upload almost all my photos under Creative Commons 2.0 Attribution licence... Two days ago, Sophie informed me that the publication is ready... One can preview and or purchase, if he wants, the book here.


Creative Commons License

Friday, June 01, 2007

Για την Αμαλία...

Για θυμηθείτε αυτό, ξέρετε ποιοι από εσάς:

"Του πτυχίου της Ιατρικής αξιωθείς, όρκον ομνύω προ του Πρυτάνεως και του Προέδρου της Ιατρικής Σχολής και πίστιν καθομολογώ τήνδε: Από του ιερού περιβόλου του σεπτού τούτου τεμένους των Μουσών εξερχόμενος κατ΄ επιστήμην βιώσομαι, ασκών ταύτην δίκην θρησκείας εν πνεύματι και αληθεία. Ούτω χρήσιμον εμαυτόν καταστήσω προς άπαντας τους δεσμένους της εμής αρωγής, και εν πάση ανθρώπων κοινωνίας αεί προν ειρήνην και χρηστότητα ηθών συντελέσω, βαίνων εν ευθεία του βίου οδώ, προς την αλήθειαν και το δίκαιον αποβλέπων και τον βίον ανυψών εις τύπον αρετής υπό την σκέπην της σοφίας. Ταύτην την επαγγελίαν επιτελούντι είη μοι, συν τη ευλογία των εμών καθηγητών και πεφιλημένων δασκάλων, ο θεόν εν τω βίω βοηθός".

Μην πάρεις φακελάκι - Μην δώσεις φακελάκι

Και μην ξεχνάει κανένας μας: Για κάθε έναν που παίρνει φακελάκι υπάρχει ένας που δίνει...

Για περισσότερα εδώ και εδώ...

Tuesday, May 29, 2007

Ελλάδα και Φαλαινοθηρία... Τι, ποιός, που, πότε;

Άρχισαν χθες 28.05.2007 οι εργασίες της 59ης Ετήσιας Συνάντησης της Διεθνούς Επιτροπής Φαλαινοθηρίας IWC στο Anchorage των Ηνωμένων Πολιτειών... Με το ξεκίνημα των εργασιών έχει φανεί προσπάθεια της Ιαπωνικής πλευράς να πετύχει συμβιβασμό... Δέχεται να σταματήσει το κυνήγι του είδους humpback - είχε προγραμματίσει για την επόμενη κυνηγετική περίοδο στην Ανταρκτική το κυνήγι 50 τέτοιων φαλαινών για δήθεν "ερευνητικούς" σκοπούς - αν της επιτραπεί να κυνηγήσει για εμπορικούς σκοπούς ένα μικρό αριθμό από φάλαινες του είδους minke. Παρότι το κυνήγι της φάλαινας humpback είναι πολύ σημαντικό θέμα για τις χώρες που υποστηρίζουν την κατάργηση της φαλαινοθηρίας, δύσκολα αυτές θα αποδεχτούν έστω και τον παραμικρό συμβιβασμό.

Οι εργασίες θα συνεχιστούν μέχρι και τις 31 Μαΐου.


Ερώτηση: Ποιός είναι ο εκπρόσωπος της Ελλάδας; Πήγε κανένας; Δεν βλέπω να έχει οριστεί κανείς!




Φάλαινα "Minke"



Φάλαινα "Humpback"

Γλύκα δεν είναι και οι δύο;

Ενημέρωση 05.06.2007: Όπως βρήκε και ο φίλος Nikosx, αντιπρόσωπος της Ελλάδας στην Διεθνή Επιτροπή Φαλαινοθηρίας είχε οριστεί ο αναπληρωτής μόνιμος αντιπρόσωπος της Ελλάδας στην UNESCO κ. Αλέξανδρος Ράλλης. Ο κ. Ράλλης μάλιστα έδωσε συνέντευξη στην τηλεόραση της Greenpeace όπου δήλωσε τον ενθουσιασμό της Ελλάδας για την συμμετοχή της στην επιτροπή και την υποστήριξη του αγώνα ενάντια στην φαλαινοθηρία. Δείτε την συνέντευξη του εδώ.

Στην ιστοσελίδα της Greenpeace αναγράφτηκε: "Η ομάδα των χωρών κατά της φαλαινοθηρίας, ανάμεσά τους πλέον και η Ελλάδα, πέρασε στην αντεπίθεση κερδίζοντας με 37-4 μία ψηφοφορία που ισχυροποιεί την απαγόρευση της εμπορικής φαλαινοθηρίας (διακήρυξη CITES)."

Friday, May 18, 2007

Κερδίσαμε μια μάχη, έχουμε μπροστά μας τον πόλεμο...



Σήμερα η Greenpeace, με τον τίτλο "Όλε", ανακοίνωσε στην ιστοσελίδα της ότι η εκστρατεία που ξεκίνησαν με την συμμετοχή χιλιάδων ανθρώπων από την χώρα μας και από το εξωτερικό - και μετέφερε και στα ιστολόγια η magica - για την ένταξη της Ελλάδας στην Διεθνή Επιτροπή Φαλαινοθηρίας είχε επιτυχές αποτέλεσμα καθώς η χώρα μας είναι πλέον επίσημα μέλος της επιτροπής και "τάσσεται υπέρ της προστασίας των φαλαινών!". Η είδηση αυτή επιβεβαιώνεται και από την ιστοσελίδα της Επιτροπής.

Κερδίσαμε μία μάχη, λοιπόν... Μένουν πολλές, όμως, ακόμα μέχρι να κερδιθεί και ο πόλεμος, δηλαδή η οικολογική ισορροπία του πλανήτη...



Βρίσκω την ευκαιρία εδώ να σας θυμίσω και την εκστρατεία που υπάρχει ενάντια στην παραγωγή του Foie Gras. Σας παρακαλώ δείτε εδώ.

cheapint

Tuesday, May 08, 2007

Επερώτηση στην βουλή για την Φαλαινοθηρία

Ο βουλευτής περιφέρειας Αττικής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Ντίνος Βρεττός κατέθεσε επερώτηση χθες 07.05.2007 στην βουλή, η οποία απευθύνεται στους Υπουργούς Εξωτερικών, ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και Αγροτικής Ανάπτυξης. Το ερώτημα που τίθεται στους Υπουργούς είναι:

"Θα επιδιώξουν να γίνει η χώρα μας μέλος της Διεθνούς Επιτροπής στη βάση της υπεράσπισης του δικαιώματος στη ζωή των φαλαινών;"

Αναμένεται η απάντηση των Υπουργών.

Μπορείτε να διαβάσετε την επερώτηση στην ιστοσελίδα του βουλευτή εδώ.


Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλά και η Ελλάδα να συμμετάσχει τελικά στην Διεθνή Επιτροπή Φαλαινοθηρίας και αν συμβεί αυτό, θέλω να πιστεύω ότι και εμείς - όσοι ασχοληθήκαμε με αυτό το θέμα στα ιστολόγια μας - βάλαμε ένα μικρό λιθαράκι προς αυτήν την κατεύθυνση. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μαθαίναμε αν εμάς αφουγκράστηκε ο κ. Βρεττός.

Βρίσκω την ευκαιρία να σημειώσω ότι θεωρώ ύψιστη υποχρέωση του πολίτη την συμμετοχή του στις εκλογές και αυτό σημαίνει όχι απλά να ψηφίζει ένα κόμμα, αλλά να επιλέγει μέσα από τα κόμματα τους σωστούς ανθρώπους. Ο κ. Βρεττός, στην συνείδηση μου πήρε κάποια "συν" προς την κατεύθυνση αυτή. Και όποιος βιαστεί να σκεφτεί κάτι, θα πω ότι όσοι μπαίνουν συχνά σε αυτό το ιστολόγιο ξέρουν ότι δεν ανήκω στον ίδιο πολιτικό χώρο με αυτόν.

Friday, April 27, 2007

Η Ελλάδα ενάντια στην Φαλαινοθηρία...


Η Ευθύνη να Προστατέψουμε την Φύση Ανήκει στον Καθένα από Εμάς Ξεχωριστά!!

Απομένουν λιγότερες από 40 ημέρες για να γίνει η Ελλάδα μέλος της Διεθνούς Επιτροπής Φαλαινοθηρίας (IWC) και να συστρατευθεί με τις χώρες που προστατεύουν τις φάλαινες.

Η χώρα μας δεν είναι ακόμα μέλος της επιτροπής, όμως υπάρχουν πολύ θετικές ενδείξεις που μας κάνουν να ελπίζουμε ότι η Ελλάδα θα γίνει εγκαίρως μέλος και θα συμμετάσχει στην κρίσιμη συνάντηση στα τέλη Μαΐου, ώστε με την ψήφο της να προστατεύσει τις φάλαινες.

Η Ιαπωνία, που θεωρεί το κρέας των φαλαινών μέρος της κουζίνας και του πολιτισμού της, εκμεταλλεύεται «παράθυρο» στις διατάξεις της επιτροπής που της επιτρέπει να κυνηγά φάλαινες για «επιστημονικούς» λόγους. Το κρέας όμως καταλήγει στην αγορά. [1]

Στην περσινή συνάντηση της επιτροπής, οι χώρες υπέρμαχες της φαλαινοθηρίας κατάφεραν να ψηφιστεί μια διακήρυξη υπέρ της επανέναρξης της εμπορικής φαλαινοθηρίας με διαφορά μιας μόνο ψήφου: 33 υπέρ – 32 κατά. [2]

Η ψήφος της Ελλάδας υπέρ των φαλαινών θα είναι καταλυτική!

Θα προλάβει η Ελλάδα να γίνει πλήρες μέλος της Επιτροπής ή θα αφήσει με μια ψήφο λιγότερη τις φάλαινες στο έλεος των φαλαινοθηρών;

Σήμερα η επιτροπή έχει 73 μέλη.

Για να επισπευθεί η διαδικασία, η Greenpeace σκέφτηκε μια απλή δράση. Άνθρωποι απ' όλο τον κόσμο, έχουν ανεβάσει φωτογραφίες τους στην ιστοσελίδα whales.greenpeace.org και στέλνουν το δικό τους μήνυμα συμπαράστασης στην προσπάθεια της χώρας μας.



Τι είναι αυτό που πρέπει να σταματήσει; Για δείτε το:





Στείλτε, λοιπόν, το μήνυμα στην Ελληνική Κυβέρνηση:



Ας μας κάνουν και αυτοί λίγο υπερήφανους!



Animated Banner από την Magica


Ενημέρωση 08.05.2007: Ο βουλευτής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Ντίνος Βρεττός κατέθεσε στις 07.05.2007 επερώτηση στην βουλή, η οποία απευθύνεται στους Υπουργούς Εξωτερικών, Αγροτικής Ανάπτυξης και Δημοσίων Έργων. Οι Υπουργοί ερωτούνται από τον βουλευτή ένα "Θα επιδιώξουν να γίνει η χώρα μας μέλος της Διεθνούς Επιτροπής στη βάση της υπεράσπισης του δικαιώματος στη ζωή των φαλαινών". Αναμένουμε την απάντηση τους...

Tuesday, October 31, 2006

Φαγητό για Σαδιστές

Ένα βαρβαρικό έθιμο

Το Foie gras (κυριολεκτικά "παχύ συκώτι") είναι το άρρωστο συκώτι μιας χήνας ή μιας πάπιας που ταΐζεται με την βία αρκετές φορές ημερησίως με τη βοήθεια ενός μεταλλικού σωλήνα μήκους 20 με 30 εκατοστών, που ωθείτε μέσα από το λαιμό του μέχρις ότου φθάσει στο στομάχι. Για να αναγκάσει το σώμα του να παραγάγει foie gras, το πουλί πρέπει να καταναλώσει ένα τεράστιο ποσό καλαμποκιού σε μερικά δευτερόλεπτα. Αυτό οδηγεί το συκώτι του να γίνεται σχεδόν δέκα φορές μεγαλύτερο από το κανονικό μέγεθός του, και το πουλί αναπτύσσει μια ασθένεια, ηπατική στεάτωση.

Εάν το πουλί αντιστέκεται όταν ο σωλήνας είναι τοποθετημένος μέσα στο λαιμό του, ή εάν ο οισοφάγος του κάνει σπασμούς στην προσπάθεια να κάνει εμετό, διατρέχει τον κίνδυνο της ασφυξίας και μοιραίας διάτρησης του λαιμού.

Η εισαγωγή του σωλήνα προκαλεί οδυνηρά τραύματα που μολύνονται από μικρόβια. Η μη ισορροπημένη και εξαναγκαστική υπερσίτιση συχνά προκαλεί συχνά μοιραίες ασθένειες του πεπτικού συστήματος.


Αμέσως μετά από κάθε εξαναγκασμένη σίτιση, τ
ο πουλί πάσχει από άπνοια και διάρροια. Η διόγκωση του συκωτιού δημιουργεί προβλήματα στην αναπνοή, και η όλη μετακίνηση του είναι επίπονη.

Εάν αυτή η διαδικασία συνεχιστεί, προκαλεί το θάνατο των ζώων. Σφάζονται, όμως, προτού να πεθάνουν από τις συνέπειές της υπερσίτισης. Εντούτοις, τα πιό αδύναμα ζώα πεθαίνουν μόλις φθάνουν στο δωμάτιο σφαγής, ενώ πολλά δεν αντέχουν ούτε τόσο πολύ. Το ποσοστό θνησιμότητας στις πάπιες είναι δέκα έως είκοσι φορές μεγαλύτερο από το συνηθισμένο κατά τη διάρκεια της περιόδου υπερσίτισης.


Συγκεντρωμένο βάσανο

Η σύμφυτη βία της παραγωγής gras foie θα δικαιολογούσε από μόνη της την κατάργησή της παραγωγής. Εντούτοις, για τα περισσότερα από αυτά τα ζώα η δοκιμασία τους δεν περιορίζεται στη βιαιότητα της υπερσίτισης. Σε πολλά ακρωτηριάζεται μέρους του ράμφους τους, χωρίς αναισθητικό, με πένσα ή με ψαλίδι.

Είναι φυσικό για τις πάπιες να περνούν ένα μεγάλο μέρος της ζωής τους στο νερό. Σε αυτά τα "αγροκτήματα", όμως, πολλά πουλιά κρατιούνται σε υπόστεγα, κατόπιν σε κλουβιά όπου τα πόδια τους τραυματίζονται από το συρμάτινο πάτωμα. Τα κλουβιά είναι τόσο μικρά που τα πουλιά δεν μπορούν ακόμη και να γυρίσουν γύρω - γύρω, πολύ λιγότερο να σταθούν όρθια ή να φτερουγίσουν. Πολλά από εκείνα που επιζούν μέχρι τη σφαγή σπάζουν τα κόκαλα τους κατά τη διάρκεια της μεταφοράς, και μετά με το να τα κρεμάνε ανάποδα πριν από την σφαγή τους. Οι θηλυκές πάπιες συνήθως θανατώνονται αμέσως μετά την εκκόλαψη, επειδή το συκώτι τους έχει περισσότερες φλέβες από εκείνο των αρσενικών.

Ευχαρίστηση για μερικούς, βασανιστήρια για άλλους

Πώς μπορεί η απλή ευχαρίστηση της κατανάλωσης του συκωτιού του να δικαιολογήσει την επιβολή μιας τέτοιας φρικτής ζωής σε μια ύπαρξη που, ακριβώς όπως και εμείς, αισθάνεται τον πόνο και τον κίνδυνο; Ακριβώς επειδή ανήκει σε ένα άλλο είδος, αυτό μας δίνει το δικαίωμα να μένουμε κουφοί στο βάσανό του, και σιωπηλοί μπροστά σε αυτήν την ανήθικη σκλαβιά;

Υπάρχουν νόμοι για να προστατεύσουν τα ζώα από τα βασανιστήρια και τη σκληρότητα. Αυτοί οι νόμοι σκόπιμα αγνοούνται στην περίπτωση των 30 εκατομμυρίων ζώων που χρησιμοποιούνται κάθε έτος για την παραγωγή foie gras, κυρίως στη Γαλλία. Μας είπαν ότι το "αναγκαίο βάσανο" είναι αποδεκτό. Εντούτοις, η κατανάλωση αυτού του προϊόντος είναι συνολικά μη αναγκαία. Κανένας, ακόμη και εκείνοι που κερδίζουν από αυτό το εμπόριο, δεν θα τολμούσε να δηλώσει το αντίθετο.

Η τιμή του κιλού του foie gras συνεχίζει να πέφτει για τον καταναλωτή, ενώ τα ζώα, τα οποία υποφέρουν, πληρώνουν πολύ ακριβά.


Η Γαλλία πληρώνει επίσης ακριβά για τα foie gras, καθώς εμφανίζεται ως αντιδραστικό έθνος έναντι σε εκείνες τις χώρες που έχουν απαγορεύσει την παραγωγή του. Πώς μπορείτε να πείτε ότι μια βαρβαρική συνήθεια, που συνίσταται στο να κολλήσει μια χοάνη ή μια πνευματική αντλία μέσα στο λαιμό ενός εγκλωβισμένου ζώου, είναι μια παράδοση υψηλού πολιτισμού;

Απαγόρευση του foie gras: προς μια ηθική στην παραγωγή τροφίμων

Σαν πολίτες μιας εκπολιτισμένης χώρας, αναγνωρίζοντας ότι η παραγωγή foie gras είναι βασισμένη σε μια συνολική αδιαφορία για τα συμφέροντα του ζώου που χρησιμοποιείται για να το παραγάγει:

* Ζητάμε εκείνοι που υπερσιτίζουν με την βία χήνες και πάπιες να σταματήσουν αυτήν την καταχρηστική πρακτική. Το γεγονός ότι δεν σκοπεύουν να είναι σκληροί με αυτά τα ζώα δεν μειώνει το βάσανο που τους προκαλούν.

* Ζητάμε εκείνοι που ωφελούνται από τα foie gras, χωρίς οποιαδήποτε ηθική θεώρηση, για να σταματήσουν την συμμετοχή τους σε αυτήν την άρρωστη επιχείρηση.

* Ζητάμε από τις επιστημονικές και κτηνιατρικές αρχές που έχουν σχέση πραγματικά με τη ευημερία των ζώων να έχουν το θάρρος, παρά την πολιτική και οικονομική πίεση, να καταγγείλουν τις μεθόδους παραγωγής foie gras για αυτό που είναι.

* Ζητάμε από τους δικαστές μας να θυμηθούνε ότι υπάρχουν νόμοι που περιορίζουν το βάσανο που μπορεί να επιβληθεί σε μια ζωντανή ύπαρξη, που κάνει συνεπώς την παραγωγή foie gras παράνομη.

* Ζητάμε από τους πολιτικούς μας να νομοθετήσουν έτσι ώστε να εξαφανιστεί αυτή η μεσαιωνική πρακτική από την Ευρώπη για πάντα. Σαν καταναλωτές που είμαστε αποφασισμένοι να βάλουμε την ηθική στα πιάτα των γευμάτων μας, αρνούμαστε να αγοράσουμε και να καταναλώσουμε αυτά τα άρρωστα συκώτια των βασανισμένων ζώων.

Σημείωση 1: το κείμενο αποτελεί δική μου μετάφραση του "Mανιφέστου για την κατάργηση του Foie Gras". Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το προσυπογράψει στην ιστοσελίδα της οργάνωσης...

Σημείωση 2: Η ντιρεκτίβα της Ευρωπαϊκής Ένωσης λέει: "No animal shall be provided with food or liquid in a manner (...) which may cause unnecessary suffering or injury." [Council Directive 98/58/EC of 20 July 1998]

Σημείωση 3: Δυστυχώς, χωρίς να ξέρω όλα αυτά, δοκίμασα foie gras στο Παρίσι, αλλά δεν μου άρεσε καθόλου...

Σημείωση 4: Δεν είμαι χορτοφάγος, ούτε σκοπεύω να γίνω. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να ταλαιπωρούμε τα ζώα...

Σημείωση 5: Από σήμερα το κυβερνοημερολόγιο μου αποκτάει ένα ακόμα banner, αυτό για την κατάργηση του Foie gras:



ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!!!

Οι φωτογραφίες είναι από την ιστοσελίδα: http://www.oikeuttaelaimille.net/galleria/foiegras

Ιστοσελίδες με πληροφορίες:
Wikipedia - Foies Gras
Stop Gavage
No Foie Gras Org