Wednesday, November 15, 2006

Υπάρχει όριο στις διαφημίσεις;

Νομίζετε ότι αφορά κακοποιημένες γυναίκες; Όχι!! Είναι διαφήμιση για ξυριστικά για άντρες...


"Αναζητήστε Εκδίκηση": Διαφήμιση για εστιατόριο με θαλασσινά...


Ο Τσε;


Το χρώμα του... χρήματος!




Η μητρότητα... Ο θηλασμός...

3 comments:

Anonymous said...

Όχι και ούτε πρέπει. Αν δεν σου αρέσει, γινεται αρνητική διαφήμιση.
Το γεγονός ότι βγαίνουν διαφημίσεις σαν και τις παραπάνω δείχνει ότι πολλά θέματα παραμένουν ταμπού ακόμη και σήμερα. Και απλά κάποιοι το εκμεταλλεύονται αυτό για να εγείρουν αντιδράσεις και να ακουστεί το ονομά τους.
Στοχεύουν δε, σε αυτούς που αντιδρούν για την αντίδραση. Και όχι σε αυτούς που έχουν γούστο και τεκμηριωμένη άποψη.
Απο τις παραπάνω διαφημίσεις, οι διαφημίσεις της Benetton αισθητά ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες. Γιατί δείχνουν εικόνες που υφίστανται κάθε ώρα και στιγμή στον πλανήτη, σκηνές καθημερινές, που δεν πρέπει να ξεχνάμε ποτέ. Όπως μας θυμίζει και η εκστρατεία της Δ.Α. σε προηγούμενο ποστ σου.

Marilina said...

το θεωρώ "βρώμικο" η διαφήμιση να αφορά οτιδήποτε εκτός του προϊόντος που διαφημίζεται. όλο και περισ΄σοτερο χρησιμοποιείται η υπερβολή, τα σεξουαλικά υπονοούμενα και θέματα που σοκάρουν ώστε να προκαλέσουν το κοινό.

το πρόβλημα όμως είναι ότι για να πληθαίνουν αυτές οι διαφημίσεις, σημαίνει ότι πιάνουν. (οι διαφημίσεις με το ξυραφάκι και το εστιατόρια είναι απλά άθλιες)

Klearchos said...

Δεν ξέρω... Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν και όρια... Πάντως εμένα πιο πολύ με σόκαρε η διαφήμιση με τον θηλασμό... Δεν ξέρω γιατί... Η διαφήμιση με το καρχαρία ήταν φρικιαστική αλλά τελικά την είδα μάλλον με χιουμοριστικό ματί... Φαντάζομαι αυτή ήταν και η λογική του διαφημιστή: "Μαύρο χιούμορ"...