Monday, December 11, 2006

Τηλεφωνική Τεχνική Υποστήριξη...

Εδώ και τρεις μέρες ο υπολογιστής μου τα έχει παίξει... Κάνει 40 λεπτά να κλείσει, 10 να ανοίξει, δουλεύει υπερβολικά αργά και κολλάει... Τα τρία "αντιγριπικά" που έχω δεν δείχνουν τίποτα... Το WinDoctor της Norton δεν δείχνει επίσης τίποτα... Ό,τι utilitie και να τρέξω για το hardware δείχνει ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα...

Τί να κάνω, πήρα τηλέφωνο την εταιρεία που τα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα... Ακολουθώ τις μαγνητοφωνημένες οδηγίες... Ακούω και το κλασσικό μήνυμα "Αύτη την στιγμή όλες οι γραμμές είναι..." και μετά από κανένα επτάλεπτο αναμονή μου απαντάει ένας κύριος με βαριεστημένη φωνή τύπου "ώχουουου!! άλλη δουλειά δεν έχεις μεσημεριάτικα;"... Τέλοσπάντων, του εξηγώ το πρόβλημα, μου απαντάει με μερικές - μάλλον τυποποιημένες οδηγίες - του εξηγώ ότι αυτά που μου λέει τα έχω ήδη δοκιμάσει (22 χρόνια ασχολούμαι με υπολογιστές) μου λέει "περιμένετε μισό λεπτό" και με βάζει στην αναμονή... Ακούω την ίδια βαρετή μουσική για κανένα δεκάλεπτο μέχρι που ακούω την - γλυκιά - φωνή μιας κοπέλας που με ρωτάει πως μπορεί να με εξυπηρετήσει... Της απαντάω ότι μίλαγα με έναν κύριο και με έβαλε στην αναμονή και μου λέει "θα πρέπει να ξαναπάρετε, αλλά πιθανότατα λίγο αργότερα γιατί τώρα όλες οι γραμμές είναι κατειλημένες και έχει πολύ δουλειά.... Αργότερα θα είναι καλύτερα"....

Παίρνω καμιά ώρα αργότερα... Ακολουθώ ξανά τις οδηγίες και - ως εκ θαύματος - μου απαντάει η ίδια αντρική φωνή που μου είχε απαντήσει την πρώτη φορά... Του εξηγώ ότι είμαι ο ίδιος που πήρε νωρίτερα... Μου λέει ξανά "περιμένετε μισό λεπτό" και με βάζει ξανά στην αναμονή... Μετά από ένα δεκάλεπτο βαρετής μουσικής ξανακούω την γλυκιά φωνή της ίδιας κοπέλας που μου μίλησε και την πρώτη φορά που έφτασα στο ίδιο σημείο... Της ξαναεξηγώ ότι είμαι στην αναμονή από τον ίδιο κύριο και αυτήν την φορά κάνει τον κόπο να με συνδέσει αυτή... Ξαναξεκινάει η αυτόματη διαδικασία... Περιμένω κάπου τρία λεπτά αυτή την φορά και μου απαντάει - ποιός λέτε; - ο ίδιος τύπος!!

Τέλοσπάντων, από την εταιρεία μου είπαν να στείλω τον υπολογιστή μου στο service τους...

Ένα ερώτημα, όμως: ο νόμος των πιθανοτήτων λέει ότι για να πετυχαίνω τα ίδια άτομα συνέχεια στο τηλέφωνο σημαίνει προφανώς ότι μόνο αυτά απαντάνε στα τηλέφωνα... Αυτό τώρα τι σημαίνει; Σημαίνει ότι η μάρκα είναι τόσο καλή που σπανίως έχει προβλήματα, οπότε δεν χρειάζεται και κανένα ιδιαίτερο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ή ότι θα πάρω τον υπολογιστή μου από το service στην γνωστή γιορτή (του Αι...) ανήμερα;

Υ.Γ.: Θα προσπαθήσω σήμερα να κάνω format στον υπολογιστή μου.... Οι φίλοι μου που με ξέρουν απορούν πως το καθυστέρησα τόσο... Αν δεν δείτε post τις επόμενες μέρες θα ξέρετε τι έχει συμβεί...

Μήπως, όμως, να κάνω την άλλη λύση;


15 comments:

philos said...

Μην μου δίνεις ιδέες!!!!

Anonymous said...

hammer the machine :P

convinced said...

Τα τρία "αντιγριπικά" που έχω δεν δείχνουν τίποτα...

Απο εκεί είναι το κόλλημα. Το έφαγα και εγώ την προηγούμενη εβδομάδα. Για κάνε απεγκατάσταση σε αυτά και θα δεις. Στη συνέχεια δοκίμασε κανα δωρεαν αντιγριπικό να βρεις την υγειά σου και ο υπολογιστής επίσης.

Klearchos said...

Δεν είναι καθόλου απίθανο... Δύο μέρες πριν είχα εγκαταστήσει την νέα έκδοση του Microsoft Antispyware... Πάντως τώρα, με όλα τα πειράματα που έχω κάνει αυτές τις δύο μέρες δεν μου μένουν και πολλά περιθώρια... Format ή σφυράκι...

convinced said...

Είναι στάνταρ αυτό που σου λέω. Τα αντιβάιρους φταίνε. Δοκίμασε το πριν κάνεις φορμάτ.

Klearchos said...

Αν δεν ήταν laptop τώρα θα ήμουν ήδη στο τρίτο φορμάτ... :-) Από την άλλη με προβληματίζει το γεγονός ότι για κάθε πείραμα που κάνω χάνω 50 λεπτά (το 40+10 που έγραψα ήταν κυριολεκτικό)...

Vangelis said...

file mou,

kane remove oti antivirus exeis ( Idios ton norton ... autos eu8inete gia to 30% tis ka8isterisis pou exeis ... )

vgale oti antispiware iparxei sto pc sou ...

vale ena free AVG ( Grisoft ) kai episis perna to Prevx1 ( Trial alla 8a sou vgali oti exeis kai den exeis ) kai fantazome oti 8a eise ok

Vangelis

Klearchos said...

Βαγγέλη, εσύ και η convinsed με πείσατε να το δοκιμάσω, πριν κάνω κάτι δραστικό... ;-)

Anonymous said...

Είναι αλήθεια ότι άργησες πάρα πολύ. Μας εκπλήσεις για άλλη μια φορά!!!

Klearchos said...

Τελικά δεν δούλεψε τίποτα άλλο... Απεγκατέστησα τα antivirus αλλά δεν έγινε τίποτα, οπότε έκανα το format μου και ησύχασα... Τώρα - για την ώρα - ο υπολογιστής δουλεύει μία χαρά...

Sakis said...

Π,αντως κλέαρχε μην φορτώνεσαι και τρελαίνεσαι με τα αντγριππικά. Και εγώ εδώ και χρόνια με το AVG δουλεύω και το antispy Adaware thw Lavasoft (free) και ένα φιρεςαλλ που είχα το έβγαλα γιατί με την DSL με καλύπτει το routerακι, (όσο με καλύπτει τέλος πάντων) Πάντως προσέχω και όταν σερφάρω. Εντάξει μπάονω σε στάνταρντ σελίδες.
Εύχομαι να μην αντιμετωπίσεις πρόβλημα από εδώ και μπρός.
Με την ευκαιρία το new version beta του blogger δουλεύεις για το posting ή το κλασικό το αρχικό? γιατί από κάπου έμαθα ότι το καινούργιο παρουσιάζει προβλήματα και άπαξ και το χρησιμοποιήσεις δεν πας πίσω στο παλιό.

Klearchos said...

Έχω την εντύπωση ότι το πρόβλημα ήταν η τελευταία έκδοση του Microsoft Defender που είχα εγκαταστήσει μια-δυο μέρες πριν το πρόβλημα... Πάντως μετά δεν ήταν αντιστρέψιμο... Παρότι απεγκατέστησα τα αντιγριππικά εξακολουθούσα να έχω πρόβλημα... Οπότε οδηγήθηκα στην λύση που ξέρω καλά... Χρόνια τώρα... (Όχι δεν εννοώ το σφυράκι)...

Σάκη, δεν κάνω μ****** με beta εκδόσεις...

Sakis said...

Ναι ta beta είναι εκδόσεις με πειραμοτόζωα τους χρήστες. Ετσι το σκέφτομαι και εγώ

Anonymous said...

Aυτή η αναμονή στο τηλέφωνο με τρελαίνει κι εμένα...!

Klearchos said...

Όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες... Παρακαλώ περιμένετε!! :-)