Wednesday, January 10, 2007

Πόρτες



Όλο το απόγευμα, σήμερα, το blogger δεν με άφηνε να μπω μέσα... Είχανε συντήρηση... Εκνευρίστηκα, γιατί δεν έχω πολύ χρόνο αυτές τις ήμερες και τελικά έβαλα τον καινούργιο blogger... Πέτυχαν τον σκοπό τους... Άντε με τις υγείες μας και ο Θεός βοηθός...

Τέλοσπάντων... Η φωτογραφία τραβήχτηκε στο ξενοδοχείο που έμενα στην Βιέννη...

Ενημέρωση: Τελικά μαντάρα έγιναν τα comments στα παλαιότερα post... Άλλοι φαίνονται ως ανώνυμοι και άλλοι με ιερογλυφικά... Τι να γίνει... Οι αλλαγές θέλουν θυσίες...

9 comments:

32μπιτος said...

ευτυχως οι πορτες ανοιξαν...
καλημερα

Klearchos said...

Καλημέρα και σε σένα, φίλε μου!

ο δείμος του πολίτη said...

Τόσο εςκνευριστικό που στο τέλος θα απευθνυθούμε σε επιχείρηση για τη φιλοξενία (βλ. wordperss)

Klearchos said...

Αν αλλάξω την διεύθυνση μου κάποτε θα είναι για να την κάνω:
www.klearchosguidetothegalaxy.com

lol

An-Lu said...

Με το δεξί!
Καλή Χρονιά!

Klearchos said...

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται... Έχω ήδη δει τα πρώτα προβλήματα, όπως έγραψα άλλωστε... Σε ευχαριστώ πάντως...

Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle said...

Εγώ αντέχω πάντως με την παλιά βέρσιον. (όπως με έχεις συμβουλε΄υσει Κλέαρχε) Πάντως κάτι μου λέεει ότι και καλά οι συντηρήσεις θα αυξηθούν στο μέλλον.
Μακάρι να βγώ ψέυτης

Klearchos said...

Σάκη, δύο ήταν τα πράγματα που με έκαναν να αλλάξω: Πρώτον ότι είχα εκνευριστεί οπότε ό,τι έκανα το έκανα χωρίς πολύ σκέψη και δεύτερον ότι ο blogger δήλωνε "we are out of beta", οτί δηλαδή δεν είναι beta έκδοση πια... Να σου πω την αλήθεια, αν το πρόβλημα είναι τα παλιά comment μόνο τότε μικρό το κακό... Θα είναι ένα ψεγάδι στο κατά τα άλλα τέλειο site μου, αλλά θα ζήσω... ;-)

Anonymous said...

Έλα βρε, πώς κάνεις έτσι; Είναι φίιιιλος μας ο blogger :P

Καλή χρονιά :)