Tuesday, February 20, 2007

Σκέτη απογοήτευση η ΑΕΚ...


Δεν πέταγε με τίποτα... Εντάξει, δεν είχε πολύ αέρα την ώρα που προσπαθήσαμε, αλλά μας απογοήτευσε... Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες όλων μας...



Όταν ήμουνα μικρός, ο πατέρας μου έφτιαχνε μόνος του τον αετό. Για να με ευχαριστήσει, μία που είμαι οπαδός της ΑΕΚ και παρότι εκείνος ήταν Πανιώνιος (και κρυφοΠαναθηναϊκος), ο αετός ήταν πάντα κιτρινόμαυρος και με έναν πανέμορφο δικέφαλο αετό... Η όλη εργασία της κατασκευής κρατούσε δύο - τρεις μέρες και μερικές φορές ίσως και λίγο περισσότερο... Τα υλικά ήταν ξύλο, χαρτί και σπάγκος... Όχι τα πλαστικά που βλέπουμε σήμερα στους αετούς... Και πάντα πετούσε ψηλότερα από όλους... Τώρα πια μεγάλωσα (αρκετά), μεγάλωσε και ο πατέρας μου και δεν φτιάχνουμε τον αετό πλέον... Ο σκελετός του βέβαια νομίζω βρίσκεται ακόμα σε κάποια από τις αποθήκες του πατρικού μου... Ίσως μια μέρα, αν κάνω και εγώ γιό να αναβιώσει το έθιμο...

Το πέταγμα του αετού, ενίοτε μπορεί να γίνει ένα επικίνδυνο σπορ... Ειδικά αν είσαι 4 χρονών... Σε αυτή την ηλικία, λοιπόν, πέταγα και εγώ τον αετό μου... Κάποια στιγμή άρχισε να φυσάει δυνατά. Ο αέρας άρχισε να παίρνει τον αετό μακριά και αυτός με την σειρά του να παρασέρνει εμένα... Εγώ, φυσικά, με τίποτα δεν ήθελα να αφήσω τον πανέμορφο αετό μου... Με πείσμα συνέχισα να κρατάω τον σπάγκο και ο αετός άρχισε να με σέρνει πάνω στον χώμα μέχρι που το δεξί μου χέρι χτύπησε σε κάτι πέτρες... Ως αναμνηστικό αυτής της μέρας έχω ακόμα μια ουλή στο χέρι μου...

Φέτος, όπως προσέξατε, αγόρασα έναν πλαστικό... Κιτρινόμαυρο... Με δικέφαλο αετό... Ο πατέρας μου έχανε τον ελεύθερο χρόνο του τρεις μέρες... Εγώ ξόδεψα περίπου 8 ευρώ, αλλά έχασα την χαρά της δημιουργίας... Και δεν πέταξε τελικά... Μου έκανε και πλάκα αυτός που μου τον πούλησε.... Μου έδωσε τρεις ουρές και η μία ήταν σε πράσινο - άσπρο...



[ENG] A family tradition was the flying of the kite every Clean Monday... My father was making the kite by himself... And it was always yellow and black and on it there was a beautiful double-headed eagle, the symbol of my favourite football team. He was doing that in order to please me, even though he was supporting a different team... Now, I grow up (a lot) and the same did my father and we do not make the kite anymore... This year I bought a plastic one - still yellow and black with the double headed eagle. My father was losing his spare time for two three days to make a kite, I lost 8 euro since the kite didn't leave the ground... Of course it didn't have wind at all yesterday...

Ενημέρωση 21.02.2006: Για την ορθότητα του όρου Clean Monday δείτε το άρθρο της Wikipedia και το εορτολόγιο του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

8 comments:

Anonymous said...

Γι' αυτό του χρόνου μόνος σου!!! :))

jul said...

Αααααχ αυτη η ΑΕΚ μας αποτελειώσε με το προχτεσινο παιχνίδι της!!!
Ο πατέρας μου ηταν να τον κλαίνε οι ρέγγες....:(

Κέλλυ Μπουσουλοπουλου said...

Καλημερα και καλη Σαρακοστη!Δεν ηταν η μερα της ΑΕΚ εχθες...:p!
Και του χρονου:)

liodara said...

Ξενέρωσα πολύ με την ΑΕΚ ρε γμτ!!!!!!!!!!

Klearchos said...

Confused, μακάρι...

Julia, δεν μπορώ να βγω από το σπίτι από την ντροπή μου... Έχω και ένα συνάδελφο πορωμένο Παναθηναϊκό...

Ανατολή, ελπίζω του χρόνου...

Liodara, πολύ ξενέρωμα!!

Σοφία said...

Υπάρχει αμφιβολία ότι η σωστή απόδοση του όρου Καθαρή Δευτέρα στα αγγλικά είναι Clean Monday;

Klearchos said...

Σοφία, καλημέρα!! Έτυχε να διαβάσω κάπου ένα σχολιάκι για αυτό το θέμα, γι'αυτό το έγραψα...

RENA MANIOU said...

PSHLA TO KEFALI!
H A8LHTIKH ENWSH KWNSTANTINOUPOLHS POTE DEN APOGOHTEYEI!
KYTAME MPROSTA KAI PROXWRAME..
FORTSA AEKARA MOY
OSO ME PLHGWNEIS TOSO ME PORONEIS

renamaniou@gmail.com

http://renamaniou.blogspot.com