Tuesday, May 08, 2007

Επερώτηση στην βουλή για την Φαλαινοθηρία

Ο βουλευτής περιφέρειας Αττικής του ΠΑ.ΣΟ.Κ. κ. Ντίνος Βρεττός κατέθεσε επερώτηση χθες 07.05.2007 στην βουλή, η οποία απευθύνεται στους Υπουργούς Εξωτερικών, ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. και Αγροτικής Ανάπτυξης. Το ερώτημα που τίθεται στους Υπουργούς είναι:

"Θα επιδιώξουν να γίνει η χώρα μας μέλος της Διεθνούς Επιτροπής στη βάση της υπεράσπισης του δικαιώματος στη ζωή των φαλαινών;"

Αναμένεται η απάντηση των Υπουργών.

Μπορείτε να διαβάσετε την επερώτηση στην ιστοσελίδα του βουλευτή εδώ.


Ελπίζω τα πράγματα να πάνε καλά και η Ελλάδα να συμμετάσχει τελικά στην Διεθνή Επιτροπή Φαλαινοθηρίας και αν συμβεί αυτό, θέλω να πιστεύω ότι και εμείς - όσοι ασχοληθήκαμε με αυτό το θέμα στα ιστολόγια μας - βάλαμε ένα μικρό λιθαράκι προς αυτήν την κατεύθυνση. Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να μαθαίναμε αν εμάς αφουγκράστηκε ο κ. Βρεττός.

Βρίσκω την ευκαιρία να σημειώσω ότι θεωρώ ύψιστη υποχρέωση του πολίτη την συμμετοχή του στις εκλογές και αυτό σημαίνει όχι απλά να ψηφίζει ένα κόμμα, αλλά να επιλέγει μέσα από τα κόμματα τους σωστούς ανθρώπους. Ο κ. Βρεττός, στην συνείδηση μου πήρε κάποια "συν" προς την κατεύθυνση αυτή. Και όποιος βιαστεί να σκεφτεί κάτι, θα πω ότι όσοι μπαίνουν συχνά σε αυτό το ιστολόγιο ξέρουν ότι δεν ανήκω στον ίδιο πολιτικό χώρο με αυτόν.

10 comments:

pølsemannen said...

Μπράβο λοιπόν στον κ. Βρεττό.

Ανέβηκε ορισμένους πόντους στην εκτίμηση μου...

Τώρα αυτό που μένει να φανεί είναι εάν η Ελλάδα τολμάει να δυσαρεστήσει χώρες όπως η Νορβηγία και η Ιαπωνία που πρωταγωνιστούν στον αφανισμό των μεγάλων θηλαστικών.

Στοιχήματα κανείς;

elafini said...

ας ελπίσουμε πως θα γίνει κάτι..είμαι αισιόδοξη πάντως..πριν μια βδομάδα διάβαζα επίσης πως από το 2009 σταματάνε τα πειράματα στα ζώα για την παρασκευή καλλυντικών..παρήγορο

Anonymous said...

Άντε να δούμε (που δε νομίζω)...

Klearchos said...

Polsemannen, πάντως, αν προσέξεις την επερώτηση έχει δύο σκέλη. Το πρώτο λέει "Θα επιδιώξουν να γίνει η χώρα μας μέλος της Διεθνούς Επιτροπής" και το δεύτερο "στη βάση της υπεράσπισης του δικαιώματος στη ζωή των φαλαινών;". Οπότε η απάντηση των υπουργών πρέπει να αφορά και τα δύο θέματα...

Elafini και εγώ είμαι αισιόδοξος... Εγώ έχω άλλο ένα θέμα που αφορά τα ζώα και με ενδιαφέρει. Μπορείς να δεις εδώ.

Confused, είμαι αισιόδοξος.

Καλημέρα σε όλους!!

Lion said...

Καλημερα,
ανηκω στην απαισιοδοξη παραταξη. Τους λογους τους εξηγω στο τελευταιο μου ποστ (το οποιο γραφτηκε με αφορμη το δικο σου).

Παρα την απαισιοδοξια μου, βρισκω την ενεργεια σου πολυ σωστη. Ευχομαι να γινει κατι.

Klearchos said...

Dralion, καλημέρα!! Καταλαβαίνω πως νοιώθεις... Από την άλλη, όμως, δεν περιμένω να αλλάξει ο κόσμος σε μία μέρα... Τα βήματα θα είναι μικρά, το ξέρω εξαρχής... Στο θέμα των φαλαινών υπάρχει μία ευκαιρία γιατί υπάρχει μια γενικότερη πίεση... Όσο θα μεγαλώνει και θα συντονίζεται αυτή η πίεση τόσο περισσότερες πιθανότητες θα υπάρξουν να γίνει κάτι...

Πεφτάγγελος said...

http://www.wdcs.co.uk/media/flash/whalebanner/content_pub_en.html
μοιάζουν τα σπίτια με σπιρτόκουτα..
και με μυρμύγκια οι ανθρώποι...
όσο μικροί είμαστε,τόση κακία και απληστία έχουμε... :(

Klearchos said...

Βενιαμίν, πολύ όμορφο το λινκ που μου έστειλες!!

Klearchos said...

Το κακό είναι, magica, ότι δεν ξέρω ποιος θα μας ενημερώσει...

Klearchos said...

Εγώ έριχνα μια ματιά στα πρακτικά της ολομέλειας της βουλής στο site της, αλλά δεν ξέρω αν κοίταγα τις σωστές συνεδριάσεις...

Άντε να δούμε αν θα γίνει τίποτα...