Sunday, September 02, 2007

Προσβολή στον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Δεν θα μπω στο νομικό ζήτημα της συμμετοχής της Φώφης Γεννηματά στο ψηφοδέλτιο επικρατείας του ΠΑΣΟΚ. Αυτό που μου έχει κάνει, όμως, πολύ άσχημη εντύπωση είναι ότι η υποψηφιότητα αυτή προσβάλει τον θεσμό της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και αποδεικνύει ότι η υποψηφιότητα της κας. Γεννηματά για δεύτερη θητεία στην υπερνομαρχία της Αθήνας ήταν μια υποψηφιότητα βιτρίνας... Όχι, δηλαδή, ότι έκανε και κάτι στην πρώτη της θητεία... Έχασε η Βενετιά βελόνι!


Αυτή είναι η άποψη που έχει το ΠΑΣΟΚ για την τοπική αυτοδιοίκηση; Καλύτερα βουλευτής "του σωρού" παρά υπερνομάρχης;


Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα:

12 Απριλίου 2006 - Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ: -Πότε σχεδιάζετε να επιστρέψετε στην κεντρική πολιτική σκηνή;
-Η Αυτοδιοίκηση είναι κεντρική πολιτική σκηνή.

16 Απριλίου 2006 - Εφημερίδα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΤΥΠΟΣ:
-Ακούγεται ότι στις φιλοδοξίες σας είναι να επανέλθετε στη Βουλή. Αν κερδίσετε και πάλι την υπερνομαρχία, θα εξαντλήσετε την θητεία σας, ή θα είστε υποψήφια βουλευτής στις εκλογές;
-Αν εκλεγώ θα υπηρετήσω τη θητεία μου στην Υπερνομαρχία. Άλλωστε με μία απλή ανάγνωση στο Σύνταγμα, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι οι αιρετοί Νομάρχες, σε αντίθεση με τους δημάρχους, δεν έχουν δικαίωμα να θέσουν υποψηφιότητα για το Κοινοβούλιο, κατά τη διάρκεια της θητείας τους. (Εδώ έπρεπε να το υποψιαστούμε... Το πρόβλημα της κυρίας Γεννηματά είναι νομικό, όχι ηθικό)

26 Μαΐου 2006 - Εφημερίδα ΙΣΟΤΙΜΙΑ:
-Σε περίπτωση εκλογής σας θα μείνετε στην Υπερνομαρχία έως το τέλος της τετραετίας ή θα προτιμήσετε την επιστροφή στην κεντρική πολιτική σκηνή;
-Η πρώτη μου επιθυμία είναι η ανανέωση της εμπιστοσύνης των πολιτών. Στην περίπτωση αυτή θα υπηρετήσω τη θητεία μου. [...]

01 Ιουνίου 2006 - ΝΕΤ 105.8:

Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι δε θα πρέπει να υποτιμάμε την αυτοδιοίκηση και δε θα πρέπει να περνάει σε δεύτερη μοίρα. [...] Θέλω να υπηρετήσω τη θητεία μου, δεν το βλέπω αυτό το σκαλοπάτι ως μια στάση για να πάω κάπου αλλού. Νομίζω ότι μια δεύτερη 4ετία είναι χρήσιμη για να ολοκληρώσει κανείς μια προσπάθεια, έχω όρεξη ακόμα.

Και υπάρχουν πολλές άλλες συνεντεύξεις με την ΔΕΣΜΕΥΣΗ της κας. Γεννηματά για εξάντληση της τετραετίας...

Υ.Γ.1: Πάντως και στο νομικό θέμα, το Σύνταγμα είναι ξεκάθαρο... Νομίζω πάλι ο Βενιζέλος έκανε πλάκα στον Γιωργάκη... Δεν εξηγείται αλλιώς...
Υ.Γ.2: Αν ο κ. Αθανασάκης κατηγορεί για δικαστικό πραξικόπημα τον Άρειο Πάγο για κάτι που κατά την κα. Γεννηματά μπορεί να το διαπιστώσει κανείς "με μία απλή ανάγνωση στο Σύνταγμα"(!!!) πως μπορείς να τους εμπιστευτείς μετά; Κάτι τέτοια λένε στο ΠΑΣΟΚ και κάνουν τον Ρουσόπουλο να φαντάζει πολιτικός γίγαντας!!

17 comments:

mad2luv said...

δεν με απασχολουν ολα αυτα...εγω το δηλωσα σε αλλο blog...την επομενη 4ετια κατεβαινω..θα με ψηφισετε για να δειτε μια ασπρη μερα...χαχαχα!!!

Klearchos said...

Μην ξεχάσεις να βγάλεις και βιντεάκι "Σταυρώστε με!"

Καλό βράδυ!

Anonymous said...

Κατα τ'αλλα ειναι πραξικοπημα....Ωραια κουβέντα προεκλογική....το ασυμμετρη απειλη μας μαρανε...το πραξικόπημα το επιτρέπει η αισθητική μας!
Για την Πατουλίδου τι έχουν να πουν? μια από τα ίδια, βγαινουμε στην Νομαρχία για να παραιτηθούμε 1 χρόνο μετά....

Klearchos said...

Αυτή η ιστορία με το "πραξικόπημα" είναι απίστευτη... Ξέραν ότι με βάση το Σύνταγμα δεν μπορούσε να συμμετέχει (το είχε πει η ίδια η Φώφη το 2006 σε συνέντευξη) και όμως το κάνανε και όχι μόνο αυτό αλλά δεν κάνουν την πάπια, παρά μιλάνε για πραξικόπημα... Τι να πει κανείς... Τι εμπιστοσύνη να έχεις σήμερα στους πολιτικούς; Απο τον κακό στον χειρότερο....

tzonakos said...

Αν πρόκειται όντως για γκάφα, ήταν μεγάλη.
Προφανώς δεν ερμήνευσαν το Σύνταγμα οι δικαστές το ίδιο με τους συμβούλους του Γιωργάκη.
Πίστεψαν ισως οτι θα περάσει όπως πέρασε του Χηνοφώτη ;
Δεν ξέρω, πάντως κρίμα και για τη Φώφη και για την γκάφα.

Klearchos said...

Το Σύνταγμα λέει:

"Τα ανώτερα αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης δεύτερου βαθμού δεν μπορούν να ανακηρυχθούν υποψήφιοι ούτε να εκλεγούν βουλευτές κατά τη διάρκεια της θητείας για την οποία εξελέγησαν, ακόμη και αν παραιτηθούν."

Υπάρχει θέμα ερμηνείας σε αυτό;

ΠΡΕΖΑ TV said...

Εδω ο κοσμος χανεται και εμεις ασχολουμαστε μα τη Φωφη...
Ελληναραδες παιδι μου,τι περιμενεις;;;Σε μια εβδομαδα ξεχασαμε με την μια τους 65 νεκρους του Αυγουστου...παρολο που οι περισσοτεροι ειναι ακομη αταφοι....

Klearchos said...

Πρέζα TV, δεν είναι μόνο οι φωτιές που θα μπουν στην ζυγαριά για να αποφασίσουμε τι θα ψηφίσουμε... Υπάρχουν και άλλα πράγματα...

Zaphod said...

Χμμμμ... καλά έλεγα πως πρέπει να διαλέξουμε ανάμεσα σε μαλάκες και ανίκανους!

Μικρά κόμματα ρε!

love&kisses

Unknown said...

Mε αφορμή τη Φώφη, διάβασα στο κυριακάτικο Βημαγκαζίνο τη Ντόρα να δηλώνει για την οικογενειοκρατία: πολλοί νέοι με σπουδές πηγαίνουν σε ιδιωτικές εταιρίες και απολαμβάνουν εκτίμησηςκλπ. Εμείς διευκολυνόμαστε να περάσουμε στην πολιτική λόγω οικογένειας και συχνά βρίσκουμε το μπελά μας (η απόδωση με δικά μου λόγια)
Ετσι βρήκε το μπελά της και η Φώφη.
Οσο για τους συνταγματολόγους σκέψου και τον Γ. Παπαδημητρίου (3ος στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας που τώρα πρέπει να βγαίνει στα κανάλια και να εξηγεί....)

.liketobite said...

Μήπως τα ίδια δεν έκανε και η Ντόρα σαν δήμαρχος; Δεν τα παράτησε για να εκλεγεί βουλευτής; Στις τότε δημαρχικές δεν την είχα ψηφίσει γι'αυτό το λόγο. Δεν πίστευα πως θα ολοκληρώσει τη θητεία της και τελικά δεν έκανα λάθος. Είναι μεγάλος ο πειρασμός της εξουσίας!

θέλω να γίνω χαλίφης στη θέση του χαλίφη!

Klearchos said...

Zaphod, καλημέρα!!

Ελένη Τροβά, να δεις που το παιχνίδι το έστησε ο Βενιζέλος... Σου λέει με τις φωτιές κινδυνεύει να γίνει ο Παπανδρέου πρωθυπουργός... :)

Πάντως, με "μια απλή ανάγνωση", εγώ βλέπω ότι το Σύνταγμα είναι ξεκάθαρο!

Klearchos said...

LiketoBite, αν και δεν θέλω να φανώ απολογητής της Ντόρας, παραιτήθηκε για να γίνει Υπουργός (και όχι βουλευτής) λίγους μήνες πριν την λήξη της θητείας της και όχι πριν καλά - καλά κλήσει ένας χρόνος...

Οπωσδήποτε, πάντως, έπρεπε να περιμένει να λήξει η θητεία της...

Μ said...

Χαίρεται! Αν και σε διακοπές δεν μπορώ να μην σχολιάσω...
Είναι πολύ δυσάρεστο ένα πολιτικό κόμμα να δυσφημεί τον ανώτατο λειτουργό της δικαστικής εξουσίας.
Και όσο για Σύνταγμα και αυτά που λέει για την συγκεκριμένη περίπτωση, συμφωνώ απόλυτα με τον Κλέαρχο. Αυτά που λέει είναι ξεκάθαρα!
Με τον Χηνοφώτη και την Πατουλίδου μπορεί κάποιος να μου πει τι έγινε;;; Είπαμε είμαι διακοπές!!!

Klearchos said...

Με τον Χηνοφώτη δεν έχει συμβεί κάτι από όσο ξέρω... Η Πατουλίδου είναι δυσαρεστημένη γιατί ενώ την βάλανε να παραιτηθεί από τον στρατό για να είναι υποψήφια νομάρχης με την υπόσχεση εκλόγιμης θέσης στο επικρατείας, στην αρχή θέλαν να την βάλουν σε μη εκλόγιμη και μετά τις προτέιναν την θέση που οριακά εκλέγεται και μπορεί και όχι, αυτή αρνήθηκε και μετά παραιτήθηκε και από αρχηγός της νομαρχιακής αντιπολίτευσης.... Βέβαια που να ήξερε ότι η Φώφη θα έμενε απέξω...

Anonymous said...

H sostoteri apopsi pou diavasa pantos einai ayth:

http://htsoukas.blogspot.com/2007/09/blog-post_1749.html

Klearchos said...

Zoaki, συμφωνώ μαζί σου...