Monday, February 18, 2008

Σαββατοκύριακο στην Σόφια...


Βρεθήκαμε το Σαββατοκύριακο στην Σόφια... Πρέπει να παραδεχτώ ότι η πόλη μου άρεσε αρκετά, αν και είχα την ευκαιρία να δω στην ουσία μόνο το κέντρο της...


Sofia from a window

Η λεωφόρος Витоша (Βίτοσα), στο κέντρο της Σόφιας, από το παράθυρο του ξενοδοχείου "Les Fleurs". Η εικόνα μοιάζει σαν ζωγραφιά...



Υ.Γ.: Σύντομα θα ακολουθήσει τουριστικός οδηγός...

[ENG] We went for a weekend in Sofia... It is a beautiful city, but I only had the opportunity to see the centre of it... The photo is from a window of the hotel "Les Fleurs" at Avenue Vitosha.

16 comments:

Σοφία said...

Ενδιαφέρουσα φωτογραφία. Την άνοιξη με τα δέντρα ανθισμένα θα πρέπει να είναι πολύ όμορφα :-)

seaina said...

Όμορφη φωτογραφία, γραφική πόλη.

zouri1 said...

Παρακαλω πολυ να γινει συντομα η τουριστιθκη σου αναφορα,γιατι εχω προγραμματισει να ειμαι εκει σε 3 βδομαδες.Και ειχα σκοπο να το αναβαλω γιατι ακουσα πολλα ασχημα για την πολη.

Aντώνης said...

Αυτό το Σαββατοκύριακο μάστ ήταν η Ελλάδα, από Αθήνα και κάτω!

katerina said...

Καλημέρα! Πρέπει να είναι πολύ όμορφα.. Και αφού τα βλέπεις όλα αυτά, μετά σκέφτεσαι την Αθήνα και ανρωτιέσαι: γιατί?

philos said...

Και πανω που διαβαζα το Γεωτρόπιο και έγραφε για τα χιονοδρομικα στην γειτονια σου και σκεφτόμουν ότι στην ουσία τίποτα δεν έχεις ανακαλύψει ακόμη τόσους μήνες εκεί πέρα. Ούτε καν Σόφια δεν έχεις πάει.

Περιμένω να δω πληρες ρεπορταζ και μετά θα σου πω την γνώμη μου.
Η φωτό δεν μου έκανε κάτι προς το παρόν... ίσως αν είχες απομονώσει μόνο το μεσαίο κτίριο.

Agobooks said...

Καλή βδομάδα φιλαράκο μου!
υ.γ: Δώσε στον Ζούρι ταξίδια και πάρτου τη...φανέλα με το NR:1 !

Anonymous said...

Κι εγώ περιμένω ανυπόμονα να δω πώς φαίνεται η Σόφια μέσα από τον φακό σου! Χάρηκα πάρα πολύ που επιτέλους σας γνώρισα και από κοντά, παιδάκια! Είστε καταπληκτικοί και οι δύο, αλλά η ομορφιά του κοριτσιού είναι εκτυφλωτική! Πες της χαιρετίσματα, Κλέαρχε!

Σοφία said...

Για τα χιονοδρομικά στη Βουλγαρία έχω ακούσει κι εγώ πολύ καλά λόγια.

Klearchos said...

Έτσι νομίζω και εγώ Σοφία!!

Σε ευχαριστώ Seaina!!

Zouri, θα κάνω ό,τι μπορώ... Πάντως γιατί να το αναβάλλεις; Μια χαρά πόλη είναι...

Αντώνη, έφτασε το 0 το θερμόμετρο και παρέλυσε όλη η Ελλάδα; Τι να πούμε και εμείς με το -12; (Κάτω από το μηδέν ξεκινάει καθημερινά το θερμόμετρο)

River, η Αθήνα έχει πολύ περισσότερες επιλογές...

Χρήστο, έχω ήδη πάει στο Μπάνσκο, αλλά μου έκανε τόσο κακή εντύπωση που ούτε ασχολήθηκα με αυτό... Έχει τόσους οικοδομικούς γερανούς όσους δεν έχω δει ποτέ μαζεμένους στην ζωή μου... Είναι σαν να πηγαίνεις διακοπές σε εργοτάξιο... Άσε που ό,τι χτίζεται, χτίζεται εντελώς άναρχα...

Καλή εβδομάδα N.Ago!!

Χρυσόψαρο, σε ευχαριστούμε και χαρήκαμε και εμείς που σε γνωρίσαμε και από κοντά!!

Σοφία, για κάποιον που το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι το σκι το χιονοδρομικό του Μπάνσκο μπορεί να είναι καλό... Το χωριό, όμως δεν λέει για τους λόγους που έγραψα παραπάνω στον Χρήστο.

zouri1 said...

Συμφωνω για το Μπανσκο.Ειχα παει πριν 5 χρονια και ειχε ακομα χρωμα.αλλα φαινοταν οτι θα αλλαξει πολυ γιατι πουλουσαν πολλα σπιτια και οικοπεδα.

philos said...

Εγώ τα χιονοδρομικά τα είδα από το περιοδικό και μπορώ να πω ότι μου αφησαν πολύ ωραίες εντυπώσεις.
Ας είναι καλά το χρυσόψαρο που σε ξεκόλλησε από την μιζέρια σου και θα δούμε - πιστεύω - το ωραίο πρόσωπο της Σόφιας!

Και δεν πιστευω πάλι να βάλεις τίποτε φωτογραφίες από εκκλησιές ...και στην Σοφια!

;))

zouri1 said...

μα η σοφια,εχει μια πολυ ωραια εκκλησια που την κτισαν οι ρωσοι τον 16 αιωνα

Giorgia_is_coming_to_town said...

Στην Σόφια αξίζει να δείτε και τα Οθωμανικά μπάνια (αν και νομίζω ότι αυτή την εποχή επισκευάζονται). Το κέντρο της πόλης είναι όμορφο και έχει το χρώμα του, χαλούν λίγο την εικόνα τα τεράστια γκρίζα μπλόκ, που δείχνουν παρατημένα.

Anonymous said...

Σας χρωστώ πολύ! Είμαι από τη Σόφια και χάριν σ'εσάς μπόρεσα κι έγαψα την ξενάγησή μου για τους Έλληνες φίλους μας.
Ευχαριστώ!
Αλεξέϊ

Klearchos said...

Αλεξέϊ, χαίρομαι πολύ που βοήθησα!!