Monday, August 25, 2008

Ο Σώστης και οι άλλοι κάτοικοι της Παλαιάς Καμένης...


Palea Kameni

Η Παλαιά Καμένη, την οποία μπορεί να την βρείτε σε παλιότερα κείμενα και ως Παλαιά Καϋμένη, είναι το μικρό ηφαιστειογενές νησί στο κέντρο της καλδέρας της Σαντορίνης, το οποίο άρχισε να δημιουργείται με ηφαιστειακή έκρηξη μεταξύ 46-47 μ.Χ.. Το νησί έχει σήμερα έκταση 60 εκτάρια, ενώ τελευταία ηφαιστειακή δραστηριότητα σε αυτό ήταν το 726 μ.Χ.. Το 1457 έγινε κατάρρευση τμήματος του νησιού χωρίς, όμως, ηφαιστειακή έκρηξη.



Sostis...

Sostis' Goats...

Μοναδικός κάτοικος του νησιού σήμερα ο Σώστης με τις κατσίκες του... Παλαιός παλαιστής, αποφάσισε κάποια στιγμή να ζήσει στην μοναξιά - όχι και τόση τα καλοκαίρια - του ηφαιστειογενούς νησιού...

"Εγώ, άμα δεν είχα κάνει παλαιστής δεν θα μπορούσα να ζήσω εδώ πάνω... Εγώ έχω σώσει τον κόσμο... Και αν σου πω τι και πως πάλι δεν θα το καταλάβεις...". *



Sostis' Goats...

Έτσι, σήμερα, πάνω στο άνυδρο νησί καλλιεργεί τα ντοματάκια του, τις μελιτζάνες και τις πιπεριές του και μαζεύει το νερό της βροχής για να ποτίζει τα γίδια του...

"Η Καμένη γη είναι η καλύτερη... Άμα δεν έχεις περάσει προβλήματα...".



Sostis' Goats...

"Για να μπορώ να επιβιώσω και εξορισμένος, τα προβλήματα μου έφτασαν στους κυβερνήτες... Στον Παπανδρέου... Και τώρα φτάσανε στον Καραμανλή, για να μπορώ να επιβιώσω...".



Sostis' Goats...

"Επειδή έχω κάνει παλαιστής και η δύναμη μου είναι μεγάλη, με ζηλεύουνε... Ενώ αν είσαι σοφός, αν ξέρεις γράμματα, δεν σε κυνηγάνε... Αλλά εγώ είχα στο μυαλό μου να βάλω ένα βαρέλι πετρέλαιο στον ώμο... Το πέτυχα; Ήμουν ευτυχισμένος... Δηλαδή εγώ ήμουν ευτυχισμένος επειδή κατάφερα και έβαλα το βαρέλι το πετρέλαιο στον ώμο... Ο άλλος, κερδίζει χρήματα πολλά και δεν είναι ευτυχισμένος... Κατάλαβες;".



Sostis' Goats...

"Ο ένας θέλει να ξεκάνει τον άλλον... Δηλαδή, ο πολύς ο κόσμος την ευτυχία θα την δείξει άμα βάλει τον άλλον στο τρελάδικο, στην φυλακή..."



Sostis' Goats...

"Γιατί υπάρχει τόσο κακό στον κόσμο; Γιατί υπάρχουν άνθρωποι με μολυσμένες ψυχές και αυτοί μολύνουν και τους υπόλοιπους!"



Sostis' Goats...

Sostis' Goats... Sostis' Goats... Sostis' Goats... Sostis' Goats... Sostis' Goats...

Τελικά πάντως, όπως πολλές φορές έχω διαπιστώσει, όλα τριγύρω αλλάζουνε και όλα τα ίδια μένουν... Δείτε την τοιχογραφία με τα τετράποδα από τον προϊστορικό οικισμό του Ακρωτηρίου:





Sostis saves souls...

* Πως έχει σώσει τον κόσμο ο Σώστης; Μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό!! Με μασάζ, γιόγκα και πολύ διαλογισμό...

Sostis' home Boats Sail Boat P9297484
Swimming in the hot waters Olive tree... Sostis' Goats...


Σύνδεσμος σε χάρτη / Link to Map: 36° 23' 58''N, 25° 22' 47''E


[ENG] Sostis and his goats are the only inhabitants of Palea Kameni, the one of the two volcanic islands that exist in the middle of the caldera of Santorini, Greece... Sostis was an ex-boxer and according to him if he was not an ex-boxer he wouldn't have survived the island... "I had saved the world", he said to me, "but even if I will say to you how, you wouldn't understand"... Hence, I saw his advertisement and I understood...

Digg my article

Share

Creative Commons License

5 comments:

An-Lu said...

Εντυπωσιακά! Και τα μηνύματα και τα αειθαλή γίδια ;-)

Roadartist said...

..τι λες τωρα..Πολυ εντυπωσιακο οντως!

fpboy said...

φοβερές εικόνες!

Klearchos said...

Καλημέρα σε όλους!!

Unknown said...

Crazy man.