Friday, May 08, 2009

Ο λόγος που δεν μου άρεσε το Βουκουρέστι | The reason I did not like Bucharest


The reason I did not like Bucharest
Είναι δυνατόν να μου αρέσει με τόσα πολλά καλώδια στον αέρα; Αυτό δεν το έχω ξαναδεί πουθενά! Άντε να βγάλεις φωτογραφίες έτσι...


Sfintirea Bisericii Timişeni
Ευτυχώς που υπήρχε και το Υπαίθριο Μουσείο "Satului Dimitrie Gusti" (Σατουλούι Ντιμίτριε Γκούστι) γιατί αλλιώς θα είχα απογοητευθεί εντελώς...


[ENG] The reason I did not like Bucharest: How can I take photos with so many cables on the air? Thanks God that in the city there was the Open Air museum "Satului Dimitrie Gusti", because otherwise I would be completely disappointed!!


Creative Commons License

8 comments:

kapote-sth-bg said...

εκτός των λόγων που απεικονίζονται , εμένα δεν μου άρεσε επίσης γιατί ήταν παραδόξως ακριβό!

καλησπέρα

Klearchos said...

Καλησπέρα!!

Δεν μπορώ να σου πω ότι παρατήρησα την διαφορά... Ίσως φταίει το διαφορετικό νόμισμα... Πάντως οι πρωτεύουσες της Ανατολικής Ευρώπης είναι ακριβές σε αντίθεση με την επαρχία των χωρών τους...

νατασσΆκι said...

έχω δει χειρότερα, στην Ινδία :)

Klearchos said...

Χαχαχα!! Αυτό μάλιστα! Εκπληκτικό!!

zouri1 said...

θα διαφωνησω.Προσωπικα το Βουκουρεστι χωρις να ειναι κατι ιδιαιτερο θεωρω οτι ειναι ωραιο.

Klearchos said...

Zouri, μίλησα με φωτογραφικά δεδομένα...

Klearchos said...

Σε σχέση με τα υπόλοιπα, πρέπει να πω ότι έφαγα πολύ καλό φαγητό!!

ΔΙΟΝΥΣΟΣ said...

Από μπλεγμένα καλώδια λειτουργούντα και μη ,αλλά ποτέ απομακρούμενα έχω παρατηρήσει Τουρκία, Συρία, Αίγυπτο Πακιστάν.Πρέπει να ξανανέβω Βουκουρέστι έχω να ανέβω 20 χρόνια σε ένα διαφορετικό Τσαουσεσκικό, με διαληλώσεις εργατών τότε στο Μπρασώφ......