Thursday, June 25, 2009

Ποιοί είναι οι χειρότεροι οδηγοί στην Ευρώπη; | The worst drivers in Europe


Οι Έλληνες; οι Βούλγαροι; οι Ρουμάνοι;

Car Accident
Το πρωί, πηγαίνοντας στο κέντρο του Wrocław (Βρότσλαβ) να πάρω κάποιους συναδέλφους που είχαν έλθει από την Ελλάδα, το φανάρι στο οποίο πλησίαζα έγινε κίτρινο και εγώ αποφάσισα να κόψω ταχύτητα και να σταματήσω... Από πίσω άκουσα τα φρένα του επόμενου αυτοκινήτου, το οποίο είχε αποφασίσει να περάσει με κόκκινο "καρότσα" από πίσω μου, να σφυρίζουν... Ευτυχώς, εγώ δεν σταματάω ποτέ απότομα, οπότε άφησα το αυτοκίνητο μου να τσουλήσει για να σιγουρευτώ ότι δεν θα πέσει πάνω μου και έτσι το μοιραίο δεν συνέβη...

Αργότερα μέσα στην ημέρα διάβασα στην ιστοσελίδα της Πολωνικής ραδιοφωνίας ότι η Πολωνία ήταν το 2008 η δεύτερη χώρα σε ατυχήματα ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους. (5.500 άνθρωποι συνολικά το 2008).. Από την προσωπική μου εμπειρία υπέθεσα ότι στην χειρότερη θέση πρέπει να είναι μία εκ των Ελλάδα, Ρουμανία, ή Βουλγαρία... Τελικά, όμως, δεν ήταν καμία από αυτές... Πρώτη ήταν Λιθουανία... Η Βουλγαρία και η Ρουμανία, βέβαια, ήταν οι μοναδικές χώρες που είχαν αύξηση του δείκτη αυτού σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές...

Σε σχέση με την Πολωνία, το 30% των ατυχημάτων οφείλονται σε υπερβολική ταχύτητα, ενώ ένα 24% σε μη παραχώρηση προτεραιότητας. Χαρακτηριστικό, πάντως, είναι ότι 30% των ατυχημάτων αφορά εταιρικά αυτοκίνητα, οπότε οι στατιστικές είναι μάλλον εναντίον μου...

Γυρνώντας στο σπίτι το βράδυ, ακριβώς στην γωνία του σπιτιού μου έγινε ένα μεγάλο τρακάρισμα (φωτογραφία), επιβεβαιώνοντας τα προηγούμενα... Ευτυχώς, από ότι κατάλαβα δεν υπήρχαν νεκροί...

Σύνδεσμος σε χάρτη / Link to Map: 51° 7' 25''N, 16° 59' 17''E


[ENG] According to European Transport Security Council's Performance Index (PIN), Poland is the second in the European Union when it comes to the number of fatal car accidents per 1 million of population. First was Lithuania...


Creative Commons License

3 comments:

brexians said...

οι Ρουμανοι χωρις συναγωνισμο....
οχι απλα κακοι οδηγοι αλλα και εκδικητικοι!

Klearchos said...

Και οι Ρουμάνοι ταξιτζήδες είναι οι χειρότεροι δυνατοί οδηγοί...

Artanis said...

ΟΙ χειρότεροι στην Ευρώπη μάλλον οι Ισπανοί/Πορτογάλλοι...Πάντως οι χειρότεροι στην Ωκεανία, είναι οι ΝΖηλανδοί...